Wyniki wyszukiwania

Filtruj wyniki

  • Czasopisma
  • Autorzy
  • Słowa kluczowe
  • Data
  • Typ

Wyniki wyszukiwania

Wyników: 1
Wyników na stronie: 25 50 75
Sortuj wg:

Abstrakt

Wśród współczesnych projektów opakowań produktów spożywczych pojawiają się liczne odwzorowania krajobrazu. Wykorzystywanie krajobrazu jako komunikatu handlowego ma długą tradycję i jest powszechne, co skłania do wyodrębnienia pojęcia krajobrazu konsumpcyjnego. Na podstawie przeprowadzonych badań wydzielono dwa podstawowe rodzaje wizerunków krajobrazu — widoki krajobrazu rzeczywistego (rozpoznawalne, istniejące miejscowości, budynki itp.) oraz widoki krajobrazu wyobrażeniowego (wyimaginowany widok sugerujący typ krajobrazu). Wyniki badań dotyczących masowego przekazu marketingowego opartego na krajobrazie ilustrują w szerszym sensie ogólny stan społecznej świadomości dotyczącej piękna. W kontekście praktyk sprzedaży zebrane wyniki mogą być pomocne przy opracowywaniu strategii marketingowej, tworzącej wizerunek produktów za pomocą motywów krajobrazowych.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Anna Gałecka-Drozda
1
Ewa De Mezer
2

  1. Poznan University of Life Sciences, Department of Landscape Architecture
  2. Association of Polish Landscape Architects, Greater Poland Branch

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji